zoomin
zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

HTC One X
HTC One X

رزولوشن 720p برای نمایشگر تلفن‌های هوشمند کافی نیست؟ گزارش‌ها حاکی از آنند که HTC در حال کار برروی نمایشگر Full HD برای تلفن‌ هوشمند جدید خود است. تلفن جدید اچ‌تی‌سی مجهز به صفحه نمایش ۵ اینچی بوده و قرار است در ماه سپتامبر یا اکتبر (حدود ۲ ماه دیگر) وارد بازار شود. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.

گزارش کرده که رزولوشن تلفن جدید HTC برابر با ۱۷۹۴ در ۱۰۸۰ پیکسل است و این بدین معناست که نمایشگر این تلفن ۵ اینچی دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بوده که ۱۲۶ پیکسل افقی آن برای منو‌های روی صفحه اندروید ۴ اختصاص داده شده‌اند.

DigiTimes یک خبرگزاری آسیایی است و همواره به دلیل وجود منابع مختلفی که در کارخانه‌های تولید کننده مطرح آسیایی دارد، اطلاعات دقیق و جالبی را منتشر می‌کند. اغلب اوقات نیز این شایعات به حقیقت می‌پیوندند.

چند وقت پیش بنچمارک‌های تلفن جدید HTC توسط GLBenchmark به بیرون درز کرده بود. تلفنی که مجهز به پردازنده ۴ هسته‌ای Qualcomm MSM8960 Snapdragon S4 و گرافیک Adreo 320 بود. این پردازنده با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز کار می‌کرد و باعث ایجاد بازده فوق‌العاده بالای تلفن شده بود.

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد تلفن جدید HTC در دست نیست اما ممکن است اچ‌تی‌سی از نمایشگر جدید ال‌جی در تلفن خود استفاده کرده باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:18 ] [ amer ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 179
بازدید ماه : 506
بازدید کل : 29238
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1